Elegant Rose - Working In Background

Hanya Cinta Dihati

Sayang....

Kalau apa2 terjadi antara kita.......... saya nk awk tahu, walaupun dh byk kali saya bgtahu 

Saya tidak punya apa2

Wang ringgit dan harta benda tidak pernah mendekati saya

Badan seramping model juga saya tidak ada dan hanya dtg dlm mimpi saja 

Kulit selicin dan seputeh Tiz Zaqyah juga hanya angan2 yg sama sekali x kan menjadi nyata

Selain dr itu, saya juga tidak pernah sekuat dan sesihat kekasih2 mahupun isteri2 kawan2 awk semua


Jadi apa yang saya ADA.......?

Hanyalah cinta dan kasih sayang dihati

Yang x kan pernah pergi dari hati dan x kan pernah mati

Senyuman yg datang dari hati 

Belaian dan layanan yg x pernah bertepi

Serta dua org permata hati utk menemani awk di dunia ini

Dan yg akan mendoakan awk waktu di sana nnt.............

Sikit sgt apa yg saya ada, dan tiada langsung nilainya 

Saya juga ingin berterima kasih di atas kesudian awk tuk berkongsi segala2nya dengan saya selama hari ini.  


No comments:

Post a Comment