Elegant Rose - Working In Background

Bila Internet Connection Failure

Tu la manusia zaman skrg ni, hidup brgantung sgt ngan internet, bila internet problem ja mati hbs dh kutu2 suma.... Hahahaha this is a relity tau

Ni kt opis aku ni dh few days internetnya kadang elok, kadang x. Bkn takat kutu aku yg mati, bos aku pun sama gak. Aku ni at least ada blackberry bleh gak la nk 'melayari' laman2 sosial... Tu la bos owang soh pakai bb x month, gi beli nokia yg lg mahal pas tu x reti nk guna hahahahaha...

Yg sibudak org TM tu plak, bila bwk gi tgk riser dia dh pening, bila dia explain kt aku, aku plak pening sbb aku rasa apa yg dia ckp mcm x msk akal ja. Dia suruh aku kol org PABX, dgn alasan dorang dh usik line aku. Apo kono eh mamat tu, aku dh gitau x do mano2 mamat atau minah yg dtg usik system tu dlm maso duo tigo ari ni, tp dio totap salahkan org PABX jgk.... X ka bengong eden dibueknyo... Hahahahaha

Aku yg x brp nk teror IT dan teknikal ni rasa la mcm bkn smpai ke tahap tu masalahnya, sbb few days ago ado laki den gi nengok tmpt tu, doi godek2nyo waya kek dlm tu, pas tu tibo2 buleh yo dio ar... Tu yg bilo akak donga mamat tu dok cito pasa PABX bagai akak tonganga dibueknyo....

Ni skrg akak mntk tolong ngan laki akak belikan 1 kabel baru, so nnt mntk dio tukarkan, nnt akak update yo apo jadi lepas ni....

TUNGGUUUU..... Hehehehe
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment