Elegant Rose - Working In Background

Its about me..... again



Am just an ordinary woman, but I always found a difficulties dalam mencari teman yang betul2 boleh aku jdkan teman. Tak tau la samaada aku yang memilih atau org yang x senang berkawan dengan aku......

Mengarut gila kot aku ni, kadang2 sensitif, kadang2 poyo, kadang2 baik la plak.... hahahaha again m just an ordinary woman, cuma yang aku x mcm all other 'ordinary woman' tu sbb aku x suka melawan maksudnya apa yg ko ada x menjejaskan fikiran aku, ko ada ko punya hal, aku "ada aku kisah"...... Lagi......? Aku x suka keluar cerita2 benda yang aku rasa mengarut mcm bercerita pasal hal rumah tangga org, anak dara atau anak bujang org, laki org.... "eiiyyyeeeee i really hate that"

Aku, aku juga x suka pakai accessories, like all those necklace la, ring lar, atau apa yang beqan2 tu lar yg penting bg aku, aku mesti pakai anklets... ops no only anklet 1 saja..... but no gold please, i don't like gold.....

Aku lagi, aku suka selalu positif, apa pun yg berlaku, apa pun yg telah aku lalui dlm hidup aku adalah sesuatu anugerah dan pengalaman yang x dpt dibeli dgn wang ringgit, ko kaya mcm manapun ko x leh lalui apa yg dah aku lalui ok.....

Aku jugak, some people said i'm very daring becos sometimes they can see and feel like i'm flirting with some1 else konon mcm aku ni ada 'kekasih gelap' gitu..... but its not, i'm always like that, I luv my bucuk....

My sister always understand who am I, gila like really2 gila, but don't be surprised if i can be so diam & senyap sometimes.....but what ever people said, people think about me, am not gonna change i just wanna be me......

No comments:

Post a Comment