Elegant Rose - Working In Background

10.02.2011 - 40 HARI




40 hari sudah berlalu, namun aku masih seperti 40 hari yang dulu, menangisi akan pemergian adikku tersayang.....

01.01.2011 saat jenazahmu diusung keluar, aku berkata "ADIKKU TELAH PERGI, KELUAR DARI RUMAH INI DAN TAK KAN KEMBALI LAGI".....

AN sapa lagi yang nak merengek mintak aku masakkan sambal ayam, terung goreng kicap, sambal bilis, sambal tu, sambal ini..... siapa lagi nak telifon aku mengadu itu dan ini, mengadu sakit sana dan sini, mintak aku uruskan itu dan ini..... sungguh aku tak kuat untuk lalui semua ini......

YA ALLAH KUATKAN SEMANGAT KU UNTUK HIDUP TANPA ARWAH, TENANGKAN ROH ARWAH DI SANA, LIMPAHKAN LAH RAHMATMU KE ATAS ROHNYA YA ALLAH TUHAN YANG MAHA MENGASIHANI..... KAU AMPUNKANLAH DOSA2NYA..... KAU LAPANGKAN LAH KUBURNYA DAN KAU TEMPATKANLAH DIA BERSAMA ORANG2 YANG BERIMAN YA ALLAH TUHAN SEKELIAN ALAM

No comments:

Post a Comment