Elegant Rose - Working In Background

ADILA


ADILA tu sebenarnya bukan siapa-siapa pun di dalam keluarga kami ni, cuma sedap disebut bila membabitkan nama hubby dan aku. Hubby 'ADI' dan aku 'ILA' jadi untuk memudahkan maka jadilah adila instead of sebut ADI dan ILA.

ADI bertemu ILA pada tahun 1991, bermula sebagai best friend dan kemudian keserasian timbul dan kami mula serius menjadi 'teman tapi terlalu mesra' setahun kemudian. Waktu itu kami masih terlalu mentah sebenarnya untuk menilai erti cinta dan kasih tetapi kerinduan dan terasa kehilangan bila berjauhan membuatkan kami faham yang kami amat memerlukan di antara 1 dengan yg lain.

Bertunang pada tahun 1997 di usia 20 tahun dan menjadi suami isteri pada usia 21 tahun, kami masih terlalu muda waktu itu, di tahun ini 2011 telah genap 13 tahun usia perkahwinan kami, shukur alhamdulillah perasaan cinta dan kasih, rindu dan saling memerlukan diantara kami tidak pernah pudar malah kian menebal waktu ini...... doaku pada Yang Maha Esa kekalkanlah ia hingga ke akhir hayat kami.

2 orang cahaya mata melengkapkan lagi kehidupan kami, biarpun kecil nombornya tetapi kami cukup bahagia kini, abang DANIal dan zalIKHA atau DANIKHA kini berusia 12 dan 9 tahun. Kami cukup berbangga dengan apa yang kami perolehi biarpun ada yang berkata "mama dan abah baru 34 tahun tapi anak sudah punya kad pengenalan".....

AKU BERSYUKUR PADA MU YA ALLAH TUHAN YG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYANYANG, BERKATILAH HIDUP KAMI, LIMPAHKAN REZEKI MU KEPADA KAMI DAN JADIKANLAH ANAK-ANAK KAMI ANAK-ANAK YANG SOLEH, BERGUNA KEPADA MASYARAKAT, AGAMA DAN BANGSA..... AMIN YA RABBAL ALAMIN

No comments:

Post a Comment